Låt oss skapa förändring tillsammans!

Låt oss skapa förändring tillsammans!

Ser du också möjligheterna med digital innovation? Drivs du av att vara med att forma en fastighetsbransch som är under en stor omställning? Tilltalas du av att arbeta med något som är en central del i våra liv och påverkar vår framtid?

Här får du en exklusiv möjlighet att vara en viktig del av utvecklingen för digitala tjänster i fastighetsbranschen. Srenity är en integratör av öppna digitala lösningar för fastigheter – rådgivning, integrationsplattform och mobila applikationer för olika målgrupper. Vi erbjuder fastighetsägare ett plattformsoberoende ekosystem för integrering av digitala tjänster som bidrar till en smartare och hållbar vardag för både förvaltning och slutanvändare.

Vi erbjuder

Som Customer Success Manager i vårt team på Srenity så kommer du ha en bred och utvecklande roll. Du leder och genomför projekt för våra kunder, ofta knutna till vår integrationsplattform, men också appar för boende, kontor och förvaltning. Du har ansvar för att självständigt och i team leda och styra projekt samt ha löpande avstämningar med våra kunder om uppdragets resultat, planering och onboardning. Du planerar själv ditt arbete med rätt resurs och kompetens.

Du är en nyckelperson i vår verksamhet med överblick och helhetssyn som får både interna och externa resurser och entreprenörer att verka tillsammans. Du ansvarar för att projektet genomförs inom beslutade tids- och kostnadsramar, och för att regelverk och lagstiftning följs under projektets gång. Du avrapporterar arbetets status och gör kontinuerliga uppföljningar.

Du samarbetar nära vår produktchef och kollegorna i sälj- och leveransteamet och i viss mån också utvecklingsteamet, i frågor om UX, produktutveckling, kundbehov och leveransprojekt.

Vi tror att du trivs i ett engagerat och nyfiket team och gillar när utveckling av gemensam struktur är en del av vardagen. Är du dessutom engagerad och får saker att hända så kommer du att känna dig hemma hos oss!

Var med och utveckla framtidens hållbara och smarta fastigheter

Här får du ett spännande uppdrag, där vi åt våra kunder designar och utvecklar ett smart och hållbart liv i gamla och nya fastigheter. Just nu arbetar vi till exempel med integration av tekniska lösningar i Karlatornet och utveckling av Sernekes boendeapp! Du får ett utmanande arbete med stort eget ansvar och alla möjligheter att påverka de tekniska metoderna och lösningarna.

Hos oss råder en öppen och familjär atmosfär som genomsyras av våra värderingar passion, öppenhet och kompetens. Vi prioriterar god arbetsmiljö, effektiva arbetssätt och värdeskapande arbete. Du kommer starkt att bidra till Srenitys utveckling samtidigt som du har roligt på jobbet! Vi är ett ganska nystartat men sammansvetsat team av personer som jobbar med framtidens integrationsplattform, systemarkitektur och utveckling – Vi siktar på att växa mycket de närmaste åren! Hos oss hjälps alla åt att bygga upp någonting långsiktigt, hållbart och värdeskapande som vi verkligen tror på.

Din profil

För att lyckas i rollen har du ett stort fokus på kundupplevelse/UX och “kundresan” och ser nyttan och möjligheterna med den “digitala dimensionen”. Du är troligen analytiskt sinnad och går igång på kreativa lösningar på komplexa utmaningar.

Utifrån tekniska kravspecifikationer eller kundönskemål tar du fram innovativa förslag på tekniska lösningar som bygger på öppen digital arkitektur och öppna digitala lösningar. Du utreder tekniska/digitala lösningar i fastigheter/samfälligheter och leder i samverkan med DevOps/partner för IT-utveckling tekniska lösningsuppdrag utifrån kravspecifikation

Du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att arbeta i team med agila arbetsmetoder.

Som person är du prestigelös och har förmåga att se en sammanhängande helhet utöver djupa detaljer. För att lyckas i ditt uppdrag behöver du vara både strukturerad och metodisk och arbeta tillsammans med andra både inom och utanför IT-området. Du som söker bör ha relevant högskoleexamen, eller motsvarande kunskaper, och flera års erfarenhet.

Vi ser att du som söker har ett genuint intresse för teknik och UX och har arbetat i liknande roller under ett antal år.

Din kompetens

För att lyckas i rollen tror vi att du har god förståelse för och kunskaper inom:

  • UX, design och agila metoder
  • Processkartläggningar, verksamhetsutveckling, kunna skapa användarfall och erfarenhet av hur man omdefinierar en process till SOW.
  • Något av en entreprenörssjäl som motiveras av stort utvecklingsfokus.
  • Passionerat intresse av hållbarhet
  • Kunskaper inom affärsmodeller och cirkulär ekonomi
  • Relevant högskoleexamen, eller motsvarande förvärvade kunskaper
  • Kommunikation på svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Meriterande med erfarenheter från IoT- och fastighetstekniska lösningar

Om Srenity

Srenity Solutions grundades mot bakgrund av det enorma behovet i fastighetsbranschen att göra livet enklare genom att få saker i byggnader att fungera tillsammans. Vi erbjuder en produkt och en plattform som hjälper fastighetsägaren att få nöjdare kunder och en mer effektiv förvaltning av beståndet. Bland centrala produkter finns också olika former av integrationstjänster med koppling till plattformen i syfte att knyta samman teknik, gammal som ny, med t.ex. fastighets- och verksamhetssystem. De möjliggör på så vis målgruppsanpassade tjänster och processer för alla fastighetens intressenter, såsom bovärdar, förvaltare och tekniker, men även tredjepartsleverantörer, tjänsteleverantörer och kunder.

Villkor

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg

Hur du ansöker

Vi ser fram emot din ansökan snarast då intervjuer kommer att ske löpande!

Är detta uppdrag inte riktigt det du söker men är intresserad av att arbeta på Srenity? Då är du varmt välkommen att skicka ditt CV med en kort beskrivning av vad du vill göra till alexandra.leonkrone@gotagenturen.se

Vi återkopplar om vi har något vi tror matchar din profil och intressen.

Srenity gör aktiva val avseende annonseringsplatser, eventuellt stöd och urvalsmetoder inför varje rekrytering. När vi publicerat en annons kommer vi således inte att köpa tjänster eller annonser för en pågående rekrytering varför vi undanber sådana kontakter.